preskoči na sadržaj

Osnovna škola Izidora Kršnjavoga

Prirodoslovni postupci u 2.b

Autor: Administrator , 2. 11. 2020.

I. PRIRODOSLOVNI POSTUPAK

'Koje tvari plutaju, a koje tonu?'

Naše istraživačke aktivnosti smo započeli pokusom kojim su učenici ustanovili koja tijela tonu, a koja plutaju na površini vode. Za prirodoslovni postupak učenici su pripremili sljedeće materijale: plastična posuda, voda te tvari čije ćemo svojstvo ispitivati. Aktivnim angažiranjem učenika u istraživačkim postupcima, učenici su obradili prirodoslovne zakonitosti sukladne njihovoj dobi i sposobnostima što potiče učenike na daljnje samostalno istraživanje. Učenici su zapažene pojave i zaključke bilježili u tablični prikaz. 

 

 


II. PRIRODOSLOVNI POSTUPAK

'Pokus sa svijećom'

Učenici su neposrednim promatranjem demonstracijskog pokusa zaključili kako je razlog gašenja plamena svijeće neprisutnost kisika čime smo dokazali da je za gorenje potreban kisik. U drugom dijelu pokusa u staklenku ispunjenu vodom postavili smo zapaljenu svijeću te ju poklopili s drugom staklenkom. Svijeća se nakon određenog vremena ugasila. Uz angažiranje učenika za opisivanje, praćenje i bilježenje uočenih pojava učenici su uz pomoć usmenog obrazloženja učiteljice zaključili sljedeće: uvjet za koje je potrebno gorenje (kisik), mijenjanje razine vode i stvaranje prostora bez kisika - vakuuma.

 

  

  


III. PRIRODOSLOVNI POSTUPAK

'Magneti i njihova osnovna svojstva'

Učenici su pogledali u uvodnoj motivacijskoj aktivnosti prije izvođenja prirodoslovnog postupka kratki isječak HRT-ove edukativne emisije 'Školski sat' o magnetima i njihovim osnovnim svojstvima. Učenici su aktivno sudjelovali u izvođenju pokusa gdje su ispitivali koje tvari magnet privlači, a koje ne kao što su: baterija, drveni štapić, metalna spajalica, gumica za brisanje i plastična čaša. Učenici su usvojili temeljne koncepcije o magnetizmu sukladno dobi i sposobnosti te primjenu usvojenog znanja su pokazali pronalaženjem dva predmeta po izboru u učionici za koje smatraju da će privući magnet. 

 

 

 

 


 


Izvor: Mirela Ćosić, mag. prim. educ.


e-katalog

e-katalog

školske knjižnice OŠ Izidora Kršnjavoga

Društvene mreže škole

 

Facebook i Instagram stranica Osnovne škole Izidora Kršnjavoga

e-Škole

Oznaka eTwinning škole

OŠ Izidora Kršnjavoga 

Oznaka eTwinningove škole je način da eTwinning zajednica prepozna i vrednuje uključenost, predanost i posvećenost suradnje učenika i učitelja unutar škole.

Škola za život

VIRTUALNA IZLOŽBA

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Oglasna ploča
RASPORED ZVONA

                    

1. sat 8.00 - 8.40
2. sat 8.45 - 9.25
  MALI ODMOR
3. sat 9.35 - 10.15
4. sat 10.20 - 11.00
5. sat 11.05 - 11.45
6. sat 11.50 - 12.30
7./0. sat 12.35 - 13.15
 

VELIKI ODMOR

13.15-13.45

8./1. sat 13.45 - 14.25
2. sat 14.30 - 15.10
3. sat 15.15 - 15.55
  MALI ODMOR
4. sat 16.05 – 16.45
5. sat 16.50 – 17.30
6. sat 17.35 – 18.15
7. sat 18.20 – 19.00

 

Školski jelovnik
Dokumenti
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Osnovna škola Izidora Kršnjavoga / Kršnjavoga broj 2, HR-10000 Zagreb / os-ikrsnjavi-zg.skole.hr / ured@os-ikrsnjavi-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju