Osnovna škola kao spoj obrazovne i odgojne ustanove, koja se temelji na kontinuiranom obrazovanju, ima izuzetno značenje za svakog čovjeka.
Kvalitetu naše škole stečenu dugogodišnjom tradicijom i predanim radom učitelja i dalje ćemo razvijati poštujući i uvažavajući visoke moralne i obrazovne vrijednosti koje su utkane u temelje naše škole još od vremena kada je kao pedagoška vježbaonica iznjedrila naraštaje mladih učitelja. Ta se tradicija nastavlja i sustavno podizanje kvalitete rada ostaje trajan zadatak. Pritom se posebna pažnja posvećuje komunikaciji i uzajamnom uvažavanju te kompetencijama koje škola ima i njeguje.
Škola prati razvoj svakog djeteta, potiče njegove interese i sposobnosti, uvažava njegovo mišljenje i izbor. Imati izbor i potporu odraslih sigurno je jedan od važnih čimbenika koji određuju budućnost djeteta, učenika, a sutra znanstvenika i stručnjaka koji će raditi za dobrobit društva i svoje domovine.
Uz redovnu nastavu i mnoge izvannastavne i izvanučioničke aktivnosti, škola posebnu pozornost posvećuje odgoju učenika kao važnom preduvjetu suvremenog obrazovanja.
Željeli bismo da se izravnom komunikacijom s djetetom te komunikacijom između učitelja, učenika i roditelja ostvare najveće vrijednosti uspješnoga odgoja. Oni zajedničkim radom na radionicama, roditeljskim sastancima i u drugim oblicima komunikacije provode planirane sadržaje u cilju uspješnoga odgoja i obrazovanja. Nastoji se da učenici uz stečena znanja usvoje i ponesu iz osnovne škole moralne vrijednosti i radne navike koje će ih u daljem školovanju i životu usmjeravati i poticati kako bi postali cjelovitije osobe i uzori budućim naraštajima. Tako bi spremno i otvoreno prihvaćali izazove suvremenog društva i aktivno sudjelovali u njemu. Razvijanjem komunikacijskih vještina pridružujemo se zahtjevima globalnog svijeta te stvaranju tolerantnijih odnosa, prihvaćanju različitosti i uzajamnog uvažavanja.
Učitelji koji nastavu provode u Klinici za dječje bolesti Zagreb poučavanje maksimalno prilagođavaju djetetovu zdravstvenom i psihofizičkom stanju i pritom primjenjuju suvremene nastavne metode, sredstva i oblike rada. Nastavni se rad odvija u opremljenoj učionici (rad u skupinama) i u bolesničkim sobama (individualan rad). Osim redovne nastave, učitelji osmišljavaju poticajne aktivnosti za učenike kako bi postigli toplo i vedro ozračje (obilježavanje prigodnih datuma, rođendanske proslave, kazališne predstave, kreativne edukativne glazbene, likovne i literarne radionice…). Vrijeme održavanja nastave prilagođeno je Kućnom redu bolnice i odvija se u prijepodnevnim satima. Trudimo se hospitaliziranoj djeci olakšati odvojenost od obitelji i primarne socijalne sredine i umanjiti stres od hospitalizacije, omogućiti im kontinuitet u usvajanju nastavnih sadržaja, učiniti im dane u bolnici zanimljivijima, kraćima i sadržajnijim, omogućiti im što lakšu reintegraciju u matičnu školu nakon povratka iz bolnice, da se u školu vrate bez većih praznina u znanju, omogućiti im prelazak u viši razred bez dodatnog stresa od polaganja razrednih ispita ili gubitka nastavne godine.
Holistički i multidisciplinarni pristup djetetu u bolnici, utemeljen Konvencijom UN o pravima djeteta, uvelike pridonosi humanizaciji bolničkog liječenja, potiče samopouzdanje pružajući podršku djeci i njihovim roditeljima uz kontinuiranu međusobnu suradnju i suradnju s medicinskim djelatnicima.
Rad u našoj školi već dugi niz godina odvija se u jednoj smjeni. Uz redovnu nastavu organiziran je i rad u produženom boravku za učenike od prvog do četvrtog razreda s osnovnim programom i različitim izvannastavnim aktivnostima.
U našoj školi organizirano je rano učenje francuskoga jezika, od prvoga razreda uz veliku podršku i suradnju s Francuskim veleposlanstvom te uz redovitu nazočnost lektora francuskog jezika.
Već tradicionalno u našoj školi održava se nastava latinskoga i grčkoga jezika koji je svakako preduvjet za daljnje klasično obrazovanje.
Njegovanjem narodne baštine i zavičajnoga govora preko projekata i prezentacija narodnih običaja obogaćuje se odgojno-obrazovni rad.
Tijekom godine priprema se i izdaje školski časopis u kojem sudjeluju učenici od prvoga do osmoga razreda svojim literarnim i likovnim radovima.
Također će se, kao i dosadašnjih godina, organizirati rad u skupinama s nadarenim učenicima u obliku istraživanja, studijskih putovanja te pripremama za natjecanja.
I ove školske godine organizirat ćemo savjetovanja i radionice za učenike i roditelje kojima se pridonosi boljoj suradnji obiteljskog doma i škole, a sve za dobrobit djeteta.
OŠ Izidora Kršnjavoga
Oznaka eTwinningove škole je način da eTwinning zajednica prepozna i vrednuje uključenost, predanost i posvećenost suradnje učenika i učitelja unutar škole.
« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1. sat | 8.00 - 8.40 |
2. sat | 8.45 - 9.25 |
MALI ODMOR | |
3. sat | 9.35 - 10.15 |
4. sat | 10.20 - 11.00 |
5. sat | 11.05 - 11.45 |
6. sat | 11.50 - 12.30 |
7./0. sat | 12.35 - 13.15 |
VELIKI ODMOR 13.15-13.45 |
|
8./1. sat | 13.45 - 14.25 |
2. sat | 14.30 - 15.10 |
3. sat | 15.15 - 15.55 |
MALI ODMOR | |
4. sat | 16.05 – 16.45 |
5. sat | 16.50 – 17.30 |
6. sat | 17.35 – 18.15 |
7. sat | 18.20 – 19.00 |
Jelovnik za rujan 2021.pdf
Jelovnik za listopad 2021 .pdf
Jelovnik za studeni 2021.pdf
Jelovnik za prosinac 2021. .pdf
Jelovnik za sijecanj 2022 .pdf
Jelovnik za veljacu 2021 (1).pdf
Jelovnik za ozujak 2022 .pdf
Jelovnik za travanj 2022.pdf
Jelovnik za svibanj 2022 .pdf
Jelovnik za lipanj 2022.pdf
Zahtjev za izdavanje svjedozbe.pdf
UPISNICA u OS.pdf
Upisnica u srednju skolu.pdf
Obrazovanje | ![]() |
> Ministarstvo znanost... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Škole.hr |
> Grad Zagreb službene... |
> Portal e-lektire |
> Meduza CARNET |
> Školski portal |
> E-laboratorij CARNET |
> Edukacija.net |
> Eduvizija |
![]() |
Tisak | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
> BUG |
> ENTER |
> Pogled kroz prozor |
![]() |
Šport | ![]() |
![]() |