preskoči na sadržaj

Osnovna škola Izidora Kršnjavoga

Logopedinja: Ana Škare, mag. logoped.

 

Radno vrijeme:

  • ponedjeljak, srijeda, četvrtak i petak 8:00h-14:00h
  • utorak 12:00h-18:00h

Kontakt: 

E-mail: ana.skare@skole.hr

Telefon: 01/4828066


ŠTO RADI LOGOPED?

Cilj rada logopeda u osnovnoj školi jest otkrivanje, praćenje te pružanje pomoći, u vidu rehabilitacijskog postupka, učenicima s teškoćama govorno-glasovne komunikacije, učenicima s jezičnim teškoćama, učenicima sa specifičnim teškoćama  učenja te učenicima s teškoćama različite etiologije. Također, stručni suradnik logoped savjetuje roditelje i učitelje te surađuje s ostalim stručnim suradnicima u školi i izvan nje.

ZADAĆE LOGOPEDA:

  • praćenje i razvoj odgojno- obrazovnih postignuća učenika
  • ublažavanje  ili otklanjanje postojećih poteškoća kod učenika
  • individualan rad s učenicima koja imaju specifične teškoće učenja, jezične teškoće, teškoće govorno- glasovne komunikacije
  • postizanje  što boljih odgojno- obrazovnih postignuća učenika s teškoćama
  • prevencija nepoželjnih posljedica koje mogu proizaći iz navedenih teškoća
  • profesionalno usmjeravanje i informiranje učenika
  • praćenje novih spoznaja iz područja rehabilitacije i njihova primjena u nastavnom i školskom radu
  • utvrđivanje individualnih  odgojno–obrazovnih sadržaja namijenjenih učenicima s teškoćama u razvoju i učenju
  • pomoć u izradi IOOP-a
  • briga o što boljoj integraciji učenika s teškoćama u redovne uvjete školovanja
  •  savjetodavni rad s učiteljima i roditeljima učenika s teškoćama  u razvoju
  • utvrđivanje psihofizičkih sposobnosti djece prije upisa u školu
  • vrednovanje odgojno- obrazovnih rezultata
  • pripremanje školskih odgojno- obrazovnih programa i njihova realizacija
  • suradnja s ravnateljem i drugim stručnim suradnicima u školi i izvan nje
  • stalno stručno usavršavanje te briga o stručnom usavršavanju učitelja s područja integracije i brige za djecu s teškoćama

     

Kako prepoznati dijete koje ima disleksiju?


Disleksija je poremećaj čitanja koji se očituje u sporijoj brzini čitanja, većem broju pogrešaka i narušenom razumijevanju pročitanoga. Prema istraživanju Snowlinga (2000) disleksija je najčešći razvojni poremećaj djece školske dobi s učestalošću od 7 do 10 %.

Osnovna obilježja disleksije u školskoj dobi su:

  • sporost u čitanju
  • zamjene glasova po zvučnosti ili mjestu tvorbe (npr. zamjene b i p, b i d)
  • zamjene sličnih grafema (npr. u i n)
  •  slovkanje i nemogućnost spajanja fonema u riječ
  • zamjene riječi koje su glasovno ili značenjski slične pri čitanju (npr. riječi brod-brdo)
  • teškoće pri čitanju prijedloga i drugih funkcionalnih riječi (npr. prijedlog od čitaju kao do) i 
  • teškoće razumijevanja pročitanoga.

Djeca koja imaju disleksiju imaju uredne intelektualne sposobnosti te adekvatnu poduku, no uspjeh u čitanju izostaje. Kod takve djece teškoće u čitanju mogu utjecati na akademska postignuća te stvoriti negativnu sliku o sebi stoga ukoliko primjećujete da vaše dijete pokazuje neki od ovih znakova disleksije javite se vašoj učiteljici ili školskom logopedu te ćemo Vam rado pomoći!


Što je Play Attention?


Društvene mreže škole

 

PLAY ATTENTION

RASPORED ZVONA

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Oglasna ploča
KORISNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Osnovna škola Izidora Kršnjavoga / Kršnjavoga broj 2, HR-10000 Zagreb / os-ikrsnjavi-zg.skole.hr / ured@os-ikrsnjavi-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju