preskoči na sadržaj

Osnovna škola Izidora Kršnjavoga

 

 

Poštovani roditelji,

U ovoj rubrici možete pronaći zanimljive i korisne zadatke za svoje buduće prvašiće.

Digitalni zadaci:

Slagalica: Pas i mačka

Slagalica: Cvijet

Slagalica: Profesor Baltazar

Zadaci za vježbanje vizualne percepcije, pažnje, koncentracije i klasifikacije nalaze se u priloženim dokumentima.

Vježbe vizualne percepcije, pažnje, koncentracije i klasifikacije obuhvaćaju:

  • Labirint,
  • Spoji parove,
  • Bojanje prema zadanom predlošku,
  • Pronađi jednake,
  • Dovrši crtež prema zadanom predlošku i
  • Prepoznaj uzorak ili lik.

Osim što je kod djeteta predškolske dobi važno poticati vizualnu percepciju, pažnju i koncentraciju, također je za razvoj vještina čitanja i pisanja važno poticati predvještine čitanja i pisanja.

Među tim vještinama i znanjima posebno se ističu:

1. fonološka svjesnost,

2. rječnik,

3. pripovijedanje,

4. svjesnost o pisanom tekstu i 

5. poznavanje slova.

Fonološka svjesnost

Fonološka svjesnost se odnosi  na prepoznavanje, izdvajanje i baratanje manjim dijelovima od riječi.

Prema tome, zadatci fonološke svjesnosti, od jednostavnijeg prema složenijem, jesu sljedeći (Kuvač Kraljević, 2015.):

1. slogovna sinteza (spajanje slogova u riječi- npr. djetetu kažemo slogove BA-KA i pitamo ga koja je to riječ)

2. raspoznavanje rime (dijete prepoznaje riječi koje se rimuju)

3. slogovna analiza (raščlanjivanje riječi na slogove- npr. djetetu kažemo riječ MAMA te ono treba  tu riječ razdvojiti na slogove MA-MA)

4. proizvodnja rime (dijete samostalno producira riječi koje se rimuju)

5. glasovna sinteza (djetetu kažemo niz glasova koje treba povezati u riječi npr. O-K-O te dijete treba reći OKO)

6. glasovna analiza (djetetu kažemo riječ te ju ono treba raščlaniti na pojedine glasove npr.  UHO te dijete treba reći U-H-O)

Fonološka svjesnost se ne razvija spontano, trebamo ju u djeteta predškolske dobi ciljano razvijati kroz igru. Fonološka svjesnost se uvježbava od jednostavnijih prema složenijim zadacima. Adekvatno razvijena fonološka svjesnost smanjuje vjerojatnost za razvoj teškoća čitanja i pisanja u školskoj dobi.

U prilogu se nalaze kreativne igre za razvoj fonološke svjesnosti, zadaci za prepoznavanje prvog i posljednjeg glasa u riječima, prepoznavanje rime te slogovnu i glasovnu analizu.

 

 

 

 

 


E-časopis: 'Plavo zvono'

E-časopis: Plavo zvono

E-časopis Osnovne škole Izidora Kršnjavog, broj 1, 2019./2020.

e-Škole

Oznaka eTwinning škole

OŠ Izidora Kršnjavoga 

Oznaka eTwinningove škole je način da eTwinning zajednica prepozna i vrednuje uključenost, predanost i posvećenost suradnje učenika i učitelja unutar škole.

Škola za život

Virtualna knjižnica

 

VIRTUALNA IZLOŽBA

Kalendar
« Veljača 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
RASPORED ZVONA

                    

1. sat 8.00 - 8.40
2. sat 8.45 - 9.25
  MALI ODMOR
3. sat 9.35 - 10.15
4. sat 10.20 - 11.00
5. sat 11.05 - 11.45
6. sat 11.50 - 12.30
7./0. sat 12.35 - 13.15
 

VELIKI ODMOR

13.15-13.45

8./1. sat 13.45 - 14.25
2. sat 14.30 - 15.10
3. sat 15.15 - 15.55
  MALI ODMOR
4. sat 16.05 – 16.45
5. sat 16.50 – 17.30
6. sat 17.35 – 18.15
7. sat 18.20 – 19.00

 

Školski jelovnik
Dokumenti
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Osnovna škola Izidora Kršnjavoga / Kršnjavoga broj 2, HR-10000 Zagreb / os-ikrsnjavi-zg.skole.hr / ured@os-ikrsnjavi-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju