Poštovani roditelji,
U ovoj rubrici možete pronaći zanimljive i korisne zadatke za svoje buduće prvašiće.
Digitalni zadaci:
Slagalica: Pas i mačka
Slagalica: Cvijet
Slagalica: Profesor Baltazar
Zadaci za vježbanje vizualne percepcije, pažnje, koncentracije i klasifikacije nalaze se u priloženim dokumentima.
Vježbe vizualne percepcije, pažnje, koncentracije i klasifikacije obuhvaćaju:
- Labirint,
- Spoji parove,
- Bojanje prema zadanom predlošku,
- Pronađi jednake,
- Dovrši crtež prema zadanom predlošku i
- Prepoznaj uzorak ili lik.
Osim što je kod djeteta predškolske dobi važno poticati vizualnu percepciju, pažnju i koncentraciju, također je za razvoj vještina čitanja i pisanja važno poticati predvještine čitanja i pisanja.
Među tim vještinama i znanjima posebno se ističu:
1. fonološka svjesnost,
2. rječnik,
3. pripovijedanje,
4. svjesnost o pisanom tekstu i
5. poznavanje slova.
Fonološka svjesnost
Fonološka svjesnost se odnosi na prepoznavanje, izdvajanje i baratanje manjim dijelovima od riječi.
Prema tome, zadatci fonološke svjesnosti, od jednostavnijeg prema složenijem, jesu sljedeći (Kuvač Kraljević, 2015.):
1. slogovna sinteza (spajanje slogova u riječi- npr. djetetu kažemo slogove BA-KA i pitamo ga koja je to riječ)
2. raspoznavanje rime (dijete prepoznaje riječi koje se rimuju)
3. slogovna analiza (raščlanjivanje riječi na slogove- npr. djetetu kažemo riječ MAMA te ono treba tu riječ razdvojiti na slogove MA-MA)
4. proizvodnja rime (dijete samostalno producira riječi koje se rimuju)
5. glasovna sinteza (djetetu kažemo niz glasova koje treba povezati u riječi npr. O-K-O te dijete treba reći OKO)
6. glasovna analiza (djetetu kažemo riječ te ju ono treba raščlaniti na pojedine glasove npr. UHO te dijete treba reći U-H-O)
Fonološka svjesnost se ne razvija spontano, trebamo ju u djeteta predškolske dobi ciljano razvijati kroz igru. Fonološka svjesnost se uvježbava od jednostavnijih prema složenijim zadacima. Adekvatno razvijena fonološka svjesnost smanjuje vjerojatnost za razvoj teškoća čitanja i pisanja u školskoj dobi.
U prilogu se nalaze kreativne igre za razvoj fonološke svjesnosti, zadaci za prepoznavanje prvog i posljednjeg glasa u riječima, prepoznavanje rime te slogovnu i glasovnu analizu.
Priprema za polazak u 1. razred:
OŠ Izidora Kršnjavoga
Oznaka eTwinningove škole je način da eTwinning zajednica prepozna i vrednuje uključenost, predanost i posvećenost suradnje učenika i učitelja unutar škole.
« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1. sat | 8.00 - 8.40 |
2. sat | 8.45 - 9.25 |
MALI ODMOR | |
3. sat | 9.35 - 10.15 |
4. sat | 10.20 - 11.00 |
5. sat | 11.05 - 11.45 |
6. sat | 11.50 - 12.30 |
7./0. sat | 12.35 - 13.15 |
VELIKI ODMOR 13.15-13.45 |
|
8./1. sat | 13.45 - 14.25 |
2. sat | 14.30 - 15.10 |
3. sat | 15.15 - 15.55 |
MALI ODMOR | |
4. sat | 16.05 – 16.45 |
5. sat | 16.50 – 17.30 |
6. sat | 17.35 – 18.15 |
7. sat | 18.20 – 19.00 |
Jelovnik za rujan 2021.pdf
Jelovnik za listopad 2021 .pdf
Jelovnik za studeni 2021.pdf
Jelovnik za prosinac 2021. .pdf
Jelovnik za sijecanj 2022 .pdf
Jelovnik za veljacu 2021 (1).pdf
Jelovnik za ozujak 2022 .pdf
Jelovnik za travanj 2022.pdf
Jelovnik za svibanj 2022 .pdf
Jelovnik za lipanj 2022.pdf
Zahtjev za izdavanje svjedozbe.pdf
UPISNICA u OS.pdf
Upisnica u srednju skolu.pdf
Obrazovanje | ![]() |
> Ministarstvo znanost... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Škole.hr |
> Grad Zagreb službene... |
> Portal e-lektire |
> Meduza CARNET |
> Školski portal |
> E-laboratorij CARNET |
> Edukacija.net |
> Eduvizija |
![]() |
Tisak | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
> BUG |
> ENTER |
> Pogled kroz prozor |
![]() |
Šport | ![]() |
![]() |