STRUČNI SURADNICI

Pedagoginja

Logopedinja

Psihologinja

Knjižničarka

Play Attention program

Škola Izidora Kršnjavoga jedna je od 24 osnovne škole u Hrvatskoj u kojoj se primjenjuje Edufeedback tehnologija za uvježbavanje održavanja pažnje pod nazivom „Play Attention“. „Play attention“ program nastao je kombiniranjem skeniranja moždanih impulsa, kognitivnih vježbi i tehnika oblikovanja ponašanja, a sastoji se od BodyWave sučelja (narukvice) koja se postavlja na ruku te od programa koji sadrži zanimljive video-igrice.

BodyWave narukvica šalje podatke o moždanoj aktivnosti u igricu, a učenik zatim svojom pažnjom i koncentracijom na zadatak kontrolira tijek igrice. Program razvija održavanja pažnje, pospješuje ignoriranje ometajućih sadržaja (distraktora) i završavanje zadataka te razvija vještine pamćenja i organiziranja, zbog čega se u školi najviše primjenjuje u radu s učenicima koji imaju deficite u pažnji i koncentraciji.

Kome je namijenjen Play Attention?

Play Attention mogu koristiti učenici svih dobi počevši od predškolaraca i učenika prvih razreda pa sve do osmih razreda i starijih. Program je koristan za učenike s ADD-om i ADHD-om, teškoćama učenja (disleksijom, disgrafijom), ali ga mogu koristiti i ostali učenici koji žele poboljšati svoju pažnju. Ukoliko primjećujete da vaš predškolarac ili učenik bilo koje dobi ima teškoće s pažnjom, možete nam se javiti i rado ćemo Vam pomoći!

TOMATIS

Tomatis metoda, nazvana po francuskom liječniku, otorinolaringologu i znanstveniku dr. Alfredu Tomatisu, predstavlja inovativan pristup neurosenzorne stimulacije s ciljem poboljšanja slušnog funkcioniranja i poticanja kognitivnog i motoričkog razvoja.

Temelji se na ideji da je slušni sustav (vestibulum i pužnica, odnosno uho u cjelini) ključan za razvoj mozga te da se može koristiti kako bi se potaknula promjena u slušno-govornoj obradi informacija i komunikaciji.

Tomatis koristi posebno obrađenu glazbu, naročito djela Mozarta i Gregorijanske napjeve, kako bi preko glazbe utjecao na određene dijelove mozga i auditivnog sustava. To nije obična glazboterapija – koristi se napredna tehnologija koja stvara neurološke promjene!

Tomatis je komplementarna i integrativna metoda što znači da se koristi uz tradicionalne pedagoške, psihološke i logopedske metode kako bi poboljšala i ubrzala njihov učinak.

Može se koristiti kod djece i kod odraslih te je posebno učinkovita kod sljedećih stanja:

  • Teškoće pažnje (ADD, ADHD)
  • Specifične teškoće učenja (disleksija, disgrafija i diskalkulija)
  • Glasovne i jezične teškoće
  • Teškoće emocionalne regulacije
  • Motoričke teškoće i teškoće koordinacije
  • Komunikacijske teškoće

Naša škola je prva osnovna škola u Republici Hrvatskoj koja nudi Tomatis metodu kao pomoć djeci s različitim problemima i poteškoćama!

Ukoliko želite saznati nešto više o ovoj metodi te kako ona može pomoći vašem djetetu slobodno se javite logopedinji Ani Omrčen na mail: ana.skare@skole.hr.

Skip to content