Najnovije vijesti
Izvannastavna aktivnost: “Knjižničarska skupina”
Pozivamo sve zainteresirane učenike od 5. do 8. razreda da se priključe Knjižničarskoj skupini OŠ Izidora Kršnjavoga! Što nas očekuje u 2024./2025. školskoj godini?Upoznavanje s radom i fondom...
Poziv na sudjelovanje na online tribinu “Kad roditelji nemaju autoriteta”
Dragi roditelji, roditeljski autoritet podrazumijeva odgovornost za dijete, osiguravanje sigurne i stabilne okoline, ispunjavanje djetetovih osnovnih potreba, podršku za dječji rast i razvoj. On...
Posjet Botaničkom vrtu u sklopu projekta “Vrtek”, 4. c
Povodom projekta "Vrtek" učenici 4.c razreda posjetili su Botanički vrt Biološkog odsjeka PMF-a u Zagrebu. Upoznali su se s Dječjim povrtnjakom i aktivnostima koje će tamo provoditi, životom...
Praktična vježba evakuacije
U skladu s Preporukama vezano uz edukaciju o postupanju u slučaju potresa u našoj se školi 1. listopada 2024. godine održala praktična vježba evakuacije vezana za postupanje u slučaju potresa. Prema...
Humanitarna akcija naše škole za nezbrinute životinje
U našoj školi, već tradicionalno, početkom mjeseca listopada organiziramo humanitarnu akciju prikupljanja pomoći za nezbrinute životinje Udruge Šapice. Od 1. listopada do 8. listopada svoje poklone...
Likovna radionica: Upoznajmo jesen, 1. b
Učenici 1. b razreda su u produženom boravku sa svojom učiteljicom skupljali lišće u dvorištu škole i od njega izradili kukce koje su vidjeli u prirodi.
Brza navigacija
Zašto odabrati nas?
Škola Izidora Kršnjavoga jedna je od 24 osnovne škole u Hrvatskoj u kojoj se primjenjuje Edufeedback tehnologija za uvježbavanje održavanja pažnje pod nazivom „Play Attention“. „Play attention“ program nastao je kombiniranjem skeniranja moždanih impulsa, kognitivnih vježbi i tehnika oblikovanja ponašanja, a sastoji se od BodyWave sučelja (narukvice) koja se postavlja na ruku te od programa koji sadrži zanimljive video-igrice.
Tomatis metoda, nazvana po francuskom liječniku, otorinolaringologu i znanstveniku dr. Alfredu Tomatisu, predstavlja inovativan pristup neurosenzorne stimulacije s ciljem poboljšanja slušnog funkcioniranja i poticanja kognitivnog i motoričkog razvoja.
