Najnovije vijesti
Projekt “Mikro i makrosvijet: sinergija za Održivi razvoj”, 4. c razred
U sklopu projekta za darovite učenike odobrenog od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih pod nazivom "Mikro i makrosvijet: sinergija za Održivi razvoj", učenici 4.c razreda izradili su...
Posjet delegacije Sjeverne Makedonije
ožujka 2025. u posjeti našoj školi bila je deseteročlana delegacija iz Ministarstva za obrazovanje i nauku, Biroa za razvoj obrazovanja iz Sjeverne Makedonije te predsjednica Udruge SANO. Naši...
Projekt “Mikro i makro svijet: sinergija za održiv razvoj”
Učenici sedmih i četvrtih razreda, u sklopu projekta "Mikro i makro svijet: sinergija za održiv razvoj", proučavaju zanimljivosti Zagreba (Medvedgrad, toranj na Sljemenu) kao i nebeska tijela...
Revija maski u našoj školi
U utorak, 4. ožujka 2025. godine, učenici naše škole od 1. do 8. razreda su sudjelovali u kulturno-zabavnom programu Revija maski kojim smo obilježiti ovogodišnje maškare. Učenici su s ponosom...
e-Upisi u prvi razred
Poštovani roditelji, u prvi razred osnovne škole upisuju se djeca koja do 1. travnja tekuće godine imaju navršenih šest godina života. Iznimno, a na zahtjev roditelja, sukladno rješenju Gradskog...
Druženje sa spisateljicom Sanjom Pilić!
U utorak, 18. veljače 2025. za naše je učenike šestih razreda u prostoru Društva hrvatskih književnika organiziran književni susret sa spisateljicom Sanjom Pilić. Književni rad Sanje Pilić dio je...
Brza navigacija
Zašto odabrati nas?
Škola Izidora Kršnjavoga jedna je od 24 osnovne škole u Hrvatskoj u kojoj se primjenjuje Edufeedback tehnologija za uvježbavanje održavanja pažnje pod nazivom „Play Attention“. „Play attention“ program nastao je kombiniranjem skeniranja moždanih impulsa, kognitivnih vježbi i tehnika oblikovanja ponašanja, a sastoji se od BodyWave sučelja (narukvice) koja se postavlja na ruku te od programa koji sadrži zanimljive video-igrice.
Tomatis metoda, nazvana po francuskom liječniku, otorinolaringologu i znanstveniku dr. Alfredu Tomatisu, predstavlja inovativan pristup neurosenzorne stimulacije s ciljem poboljšanja slušnog funkcioniranja i poticanja kognitivnog i motoričkog razvoja.
