Osnovna škola, gdje se odvija kontinuirano odgojno i obrazovno djelovanje, ima izuzetno značenje za svakoga čovjeka.

Kvalitetu naše škole, stečenu dugogodišnjom tradicijom i predanim radom učitelja, i dalje ćemo razvijati poštujući i uvažavajući visoke moralne i obrazovne vrijednosti koje su utkane u temelje naše škole još od vremena kada je kao pedagoška vježbaonica iznjedrila naraštaje mladih učitelja. Ta se tradicija nastavlja i sustavno podizanje kvalitete rada ostaje trajni zadatak. Pritom se posebna pažnja posvećuje komunikaciji i uzajamnom uvažavanju te kompetencijama koje škola ima i njeguje.

Škola prati razvoj svakog djeteta, potiče njegove interese i sposobnosti, uvažava njegovo mišljenje i izbor. Imati izbor i potporu odraslih sigurno je jedan od važnih čimbenika koji određuju budućnost djeteta, učenika, a sutra znanstvenika i stručnjaka koji će raditi za dobrobit društva i svoje domovine.

Uz redovnu nastavu i mnoge izvannastavne i izvanučioničke aktivnosti, škola posebnu pozornost posvećuje odgoju učenika kao važnom preduvjetu suvremenog obrazovanja.

Velika pažnja posvećuje se radu s darovitim učenicima u obliku istraživanja, rada na projektima te pripremama za natjecanja.

Redovito se organiziraju predavanja i radionice za učenike i roditelje kojima se pridonosi boljoj suradnji obiteljskog doma i škole, a sve za dobrobit djeteta.

Nastojimo izravnom komunikacijom s djetetom te komunikacijom između učitelja, učenika i roditelja ostvarivati najveće vrijednosti uspješnoga odgoja. Zajedničkim radom na radionicama, roditeljskim sastancima i u drugim oblicima komunikacije realiziramo planirane sadržaje u cilju uspješnoga odgoja i obrazovanja. Znatnu pozornost posvećujemo tome da da učenici uz stečena znanja usvoje i ponesu iz osnovne škole  moralne vrijednosti i radne navike koje će ih u daljem školovanju i životu usmjeravati i poticati kako bi postali zreli, odgovorni i obrazovani uzori budućim naraštajima te kako bi spremno i otvoreno prihvaćali izazove suvremenoga društva i aktivno sudjelovali u njemu. Razvijanjem komunikacijskih vještina pridružujemo se zahtjevima21. stoljeća te stvaranju tolerantnijih odnosa, prihvaćanju različitosti i uzajamnoga uvažavanja.

Rad u našoj školi već dugi niz godina odvija se u jednoj smjeni. Uz redovnu nastavu organiziran je i rad u produženom boravku za učenike od prvog do četvrtog razreda s osnovnim programom i različitim izvannastavnim aktivnostima.

U našoj školi učenici imaju mogućnost:

  • učenja francuskoga jezika, od prvoga razreda ili kao drugog stranog jezika od 4. razreda prema odabiru roditelja, uz veliku podršku i suradnju s Francuskim veleposlanstvom te uz redovitu nazočnost lektora francuskog jezika, te naši učenici u tom predmetu redovito postižu najbolje rezultate na državnom natjecanju
  • učenja engleskoga jezika, od prvog razreda ili kao drugog stranog jezika od 4. razreda prema odabiru roditelja, te kompetencije koje stječu omogućuju uključivanje u suvremeno društvo, a najuspješniji postižu iznadprosječne rezultate na državnim natjecanjima
  • učenja njemačkoga jezika, za sada kao izbornog predmeta od 4. razreda, a možda u budućnosti i kao prvog stranog jezika
  • uključivanja u klasični program latinskoga i grčkoga jezika, prema odabiru učenika i roditelja, čije poznavanje omogućuje daljnje klasično obrazovanje, a koje se uspješno provodi dugi niz godina i u kojem učenici također postižu izvrsne rezultate na državnim natjecanjima.

Njegovanjem narodne baštine i zavičajnoga govora u projektima i prezentacijama narodnih običaja obogaćuje se odgojno-obrazovni rad.

Tijekom nastavne godine priprema se i izdaje školski časopis „ Plavo zvono“ u čijem stvaranju sudjeluju učenici od prvoga do osmoga razreda svojim literarnim i likovnim radovima.

ŠKOLA U BOLNICI

Učitelji koji nastavu provode u Klinici za dječje bolesti Zagreb te na Hematološko-onkološkom odjelu „Dr. Mladen Ćepulić“ u Klinici za tumore poučavanje prilagođavaju djetetovu zdravstvenom i psihofizičkom stanju i pritom primjenjuju suvremene nastavne metode, sredstva i oblike rada.

Nastavni se rad odvija u opremljenim učionicama (rad u skupinama) i u bolesničkim sobama (individualan rad). Osim redovne nastave, učitelji osmišljavaju poticajne aktivnosti za učenike kako bi postigli toplo i vedro ozračje (obilježavanje prigodnih datuma, rođendanske proslave, kazališne predstave, kreativne edukativne glazbene, likovne i literarne radionice…).

Vrijeme održavanja nastave prilagođeno je Kućnom redu bolnice i odvija se u prijepodnevnim satima. Škola u bolnici djeluje s ciljem da se hospitaliziranoj djeci olakša odvojenost od obitelji i primarne socijalne sredine, umanji stres od hospitalizacije, omogući kontinuitet u usvajanju nastavnih sadržaja, da im dani u bolnici budu zanimljiviji i sadržajniji, da im se omogući što lakši povratak u matičnu školu nakon povratka iz bolnice, da se u školu vrate bez većih nedostataka u znanju i omogući prelazak u viši razred bez dodatnog stresa od polaganja razrednih ispita ili gubitka nastavne godine.

Holistički i multidisciplinarni pristup djetetu u bolnici, utemeljen je na Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, Državnom pedagoškom standardu osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja u republici Hrvatskoj, Konvenciji UN-a o pravima djeteta, Povelji o pravima djeteta u bolnici te Povelji europske udruge za djecu u bolnici.

Skip to content