preskoči na sadržaj

Osnovna škola Izidora Kršnjavoga

 > Projekti
Projekti

GODIŠNJA TEMA ŠKOLE: MJUZIKL "Čarolija glazbe"

Učenici će sudjelovati u pripremi i realizaciji godišnje teme "Mjuzikl: Čarolija glazbe". Timskim radom i suradnjom učenika i učitelja, naši će učenici upoznati plesne, dramske, literarne, scenske, glazbene i likovne elemente koji su sastavni dio mjuzikla. Godišnja tema bit će integrirana u redovnu i izbornu nastavu, produženi boravak, izvannastavne aktivnosti i školske projekte.
 

UČIMO KAKO UČITI

Cilj programa „Učimo kako učiti“ je upoznati učenike s metodama organizacije slobodnog vremena, raznovrsnim tehnikama i strategijama učenja, utvrditi stil učenja i općenito razvijati pozitivan stav prema školi i učenju. Program se provodi među učenicima 5. i 7. razreda, a svim učenicima škole pružena je i mogućnost individualne pomoći i podrške u učenju u dogovoru sa stručnim suradnicima.

 

PROGRAM PREVENCIJE OVISNOSTI

Program prevencije ovisnosti provodi se kontinuirano tijekom cijele školske godine putem međupredmetnih tema Zdravstvenog odgoja i obilježavanjem Mjeseca borbe protiv ovisnosti. Cilj programa je smanjiti broj mladih koji će posegnuti za ovim rizičnim iskustvom, odolijevanje pritisku vršnjaka i zauzimanje za sebe, te unaprjeđenje cjelokupnog zdravog razvoja djece i mladih. Putem programa nastoji se ukazati učenicima na štetne utjecaje alkohola, nikotina i droge na psihofizičko zdravlje čovjeka i njegove okoline, kao i upoznati ih s institucijama i osobama kojima se mogu obratiti za savjete, podršku i pomoć.

 

PROFESIONALNO INFORMIRANJE I USMJERAVANJE UČENIKA OSMIH RAZREDA

Učenici 8.-ih razreda upoznaju se sa sustavom obrazovanja u Republici Hrvatskoj, s vrstama srednjih škola, načinu upisa u srednju školu i raznovrsnim zanimanjima putem pedagoških radionica koje provode školska psihologinja i pedagoginja. Osim radionica, provode se i individualna savjetovanja učenika, organiziraju se posjeti Zagrebačkom obrtničkom sajmu i manifestaciji „Dojdi osmaš“, kao i posjeti bivših učenika koji predstavljaju svoje srednje škole. Kako bi roditelji bili upućeni u cjelokupan postupak upisa u srednje škole, organizira se i roditeljski sastanak gdje roditelji dobe sve potrebne informacije kako bi sam postupak upisa u srednje škole protekao što jednostavnije. Svrha programa je pružiti podršku učenicima

u odabiru primjerenog srednjoškolskog obrazovnog programa u skladu sa sposobnostima i znanjima, nadarenosti i interesima, osobinama ličnosti i radnim navikama kao prevencija školskog neuspjeha i kao preduvjet kasnije uspješne karijere i zadovoljstva u budućem radu

 

RAD S POTENCIJALNO NADARENIM UČENICIMA

Školska psihologinja u suradnji s udrugom Suncokret OLJIN provodi program rada s potencijalno nadarenim učenicima. Nakon identifikacije potencijalno nadarenih učenika psihološkim instrumentarijem među učenicima 4.-ih razreda, provode se kreativno-socijalizacijske radionice, učenici se uključuju u izvannastavne aktivnosti, organiziraju se posjete različitim kulturnim i javnim institucijama i slično.

 

SUZBIJANJE ELEKTRONIČKOG NASILJA

Cilj programa je povećati svijest učenika o opasnostima s kojima se mogu susresti koristeći elektroničke medije te ih naučiti prepoznati različite oblike nasilja na internetu, naučiti ih kako svojim odgovornim ponašanjem mogu izbjeći neugodnosti, zaštititi se od zlouporaba i nasilja te gdje potražiti pomoć. Tijekom veljače 2019. godine obilježit će se i Dan sigurnijeg interneta koji ima cilj promicati sigurniju i odgovorniju upotrebu online tehnologije i mobilnih uređaja među učenicima. Program će se provoditi putem radionica, rješavanja kvizova, pripremanja literarnih i kreativnih radova na temu Sigurniji Internet i Prevencija nasilja preko interneta, naučiti kako se zaštititi pri korištenju Interneta, ali i kako primjereno komunicirati s osobama služeći se društvenim mrežama. U provedbu programa uključeni su učitelji i stručni suradnici.

 

OBLAK OSJEĆAJA

Učinkoviti programi za razvoj društvenih i spoznajnih vještina važan su dio odgojnog procesa, jer djeca često imaju poteškoća s rješavanjem problema u društvenim situacijama, sa samokontrolom, razumijevanjem osjećaja i samopoštovanjem. Obrazovni ciljevi programa su povećanje samokontrole, bolje razumijevanje i korištenje vokabulara vezanog uz osjećaje i emocionalna stanja, bolje shvaćanje kako naša vlastita ponašanja utječu na druge, a provodi se putem radionica među učenicima prvih razreda u suradnji sa školskom psihologinjom.

 

NJEGUJMO DOBAR GLAS

Program namijenjen učenicima prvih razreda provodi školska logopedinja. Svrha programa je poučiti učenike što je glas i kako nastaje, što sve može ugroziti naš glas i što je zlouporaba

glasa, te ono najvažnije, kako sačuvati naš glas, kako provoditi higijenu glasa te tako preventivno djelovati i spriječiti nastanak teškoća glasa.

 

NAŠE PRIČE

Velikom broju učenika pisanje sastavaka, naročito opisivanje i pisanje po mašti, predstavlja izazov, pogotovo ako ne postoji velika motivacija. Kroz osmišljavanje priče i izradu slikovnica učenici trebaju utvrditi usvojene jezične zakonitosti i služiti se pravilnim gramatičko-pravopisnim oblicima, usvajaju nove riječi i izraze čime razvijaju aktivan rječnik, vježbaju misli oblikovati pravilnim i lijepim rečenicama, rečenice skladno semantički povezivati i nauče sastavljati veće logičke cjeline i pisanje po planu. Ujedno je i svrha programa osposobiti učenike trećih razreda za reproduktivno i stvaralačko prepričavanje teksta, te lijepo pismeno oblikovanje, pisanje i sastavljanje sadržaja na osnovi mašte.

 

„LARA“ - TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA

Program je namijenjen učenicima trećih razreda s ciljem osnaživanja djece za snalaženje u svakodnevnim situacijama kroz učenje i vježbanje socijalnih vještina. Korištenje socijalnih vještina utječe na poboljšanje međuvršnjačkih odnosa, odnosa u obitelji i općenito odnosa u sredini u kojoj se dijete kreće. Socijalne vještine koje će učenici usvojiti su: predstavljanje i upoznavanje, slušanje, prepoznavanje i iskazivanje osjećaja, kontrola ljutnje, rješavanje problema, empatija i suradnja. Sadržaj svake radionice obuhvaća igru, najavu vještine, demonstraciju vještine, poučavanje, igranje uloga, evaluaciju te vježbe za domaću zadaću.

 

„ZAJEDNO U PETI“

Prelazak iz četvrtog u peti razred je jedan od stresnijih događaja tijekom učenikovog školovanja. Dijete nakon četiri godine ostaje bez svog učitelja/učiteljice i mora se naviknuti na desetak novih učitelja. Više nema jednu učionicu, nego njih više. Odjednom, imat će nekoliko novih predmeta i više obaveza. Strah od nepoznatog i novog, a u ovom slučaju to je strah od petog razreda i novih nastavnika, svojstven je svim ljudima i normalna pojava. Nama kao stručnjacima u odgojno - obrazovnom procesu, cilj je pomoći učeniku i olakšati mu nošenje s navedenim problemima. „Zajedno u peti“ je program namijenjen učenicima četvrtih razreda tijekom kojeg se učenici upoznaju s načinom rada u petom razredu i s predmetnim učiteljima kako bi im se pomoglo što bolje i brže prilagoditi na novi način rada prelaskom u peti razred i predmetnu nastavu.

ZAJEDNO UZ KNJIGU

Naprtnjača s različitim naslovima svakog petka odlazi u obitelj pojedinog učenika trećeg razreda gdje ostaje do idućeg petka. Svi u obitelji čitaju i zapisuju svoje dojmove, a po povratku naprtnjače učenik ukratko prepriča svoj doživljaj i zbivanja. Nakon toga ždrijeb odlučuje kome će naprtnjača ići dalje. Cilj programa je daljnje razvijanje pismenosti i ljubavi prema čitanju kod djece i njihovih roditelja, povezivanje obitelji u kvalitetnom provođenju slobodnog vremena i brisanja granica između učenja i zabave, razvijati sklonost posjeti školskoj knjižnici, razvijati čitalačke sposobnosti te informacijsku pismenost.

 

TULUM S(L)OVA

Tulum s(l)ova je projekt poticanja čitanja kojeg provode 22 školske knjižnice diljem Hrvatske uz potporu Hrvatske udruge školskih knjižničara i Hrvatske mreže školskih knjižničara.

Jedan od najbitnijih ciljeva Projekta je jačanje pozitivnog stava učenika prema čitanju i promoviranje čitanja iz užitka.

Namijenjen je za učenike sedmih i osmih razreda.

Projekt se tijekom školske godine može odvijati kroz:

1. Noćni čitateljski susret

2. Čitanje u Školi i lokalnoj zajednici

 

OKRENIMO NOVU STRANICU

Program je namijenjen učenicima prvih razreda kako  bismo im od najranijih školskih dana razvili ljubav prema knjizi, poticali ih na čitanje, usmeno izražavanje, pismenost i kritičko razmišljanje. Svakog petka u učionicama prvih razreda održat će se 15-minutno čitanje. U Projekt će se u čitanje uključivati učenici nižih i viših razreda, učitelji, roditelji, bake i djedovi naših prvašića.

 
 
 
 
 
Projekt školske knjižnice Jedna knjiga - jedno 
Akcija prikupljanja darovanih  knjiga za razmjenu u povodu obilježavanja Međunarodnog dana darivanja knjiga i Valentinova.
 
 
Projekt školske knjižnice Jezična brusilica
 
Tijekom školske godine, afirmirat će se jezici koje učimo u Školi kroz knjižničnu građu školske knjižnice, kulturna  događanja, književne susrete i predavanja. Školska knjižnica, u svom prostoru ima četiri kutka za jezike: Kutak hrvatskoga jezikaBritish Corner (kutak engleskog jezika),  Le Coin Français (kutak francuskog jezika), Latina et Graeca (kutak latinskog i grčkog jezika). 
 

VOLONTIRANJE U „OŠ I KRŠNJAVI“

Zainteresirani učenici će putem aktivnosti volontiranja razvijati organizacijske i komunikacijske vještine (naučiti raditi u timu, razvijati radne navike, razvijati kreativnost), razumijevanje za društvene probleme i suosjećanje s drugima. Među učenicima će se raditi na povećanju međusobne povezanosti, solidarnosti, društvene odgovornosti, osjećaja korisnosti i pripadnosti. Planirane aktivnosti: međuvršnjačka pomoć u učenju, posjet okolnim institucijama, sudjelovanje u provedbi humanitarnih akcija.

 

EUROPSKI TJEDAN PROGRAMIRANJA

Putem Europskog tjedna programiranja želi se pokazati učenicima kako putem programiranja mogu realizirati vlastite ideje, ali se ujedno i želi povećati zainteresiranost za programiranje te okupiti motivirane učenike u cilju zajedničkog učenja i usavršavanja vještina. U projekt se mogu uključiti svi zainteresirani učenici od 1. do 8. razreda, a provodit će ga učitelji prirodoslovno-matematičkog područja tijekom školske godine.

 

NATJECANJE IZ INFORMATIKE I RAČUNALNOG RAZMIŠLJANJA DABAR

Sudjelovanjem u natjecanju iz Informatike i računalnog razmišljanja Dabar je promicati Informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Učenicima se na taj način ukazuje kako računalo nije samo igračka za društvene mreže ili gledanje filmova, već izvor zanimljivih logičkih zadataka koji Informatiku kao takvu čine uzbudljivom.





GODIŠNJI PROJEKT ŠKOLE: ŽIVOTINJE 

Autor: Administrator , 13. 9. 2017.

Životinje su oduvijek bile među ljudima, međusobno su povezani i na razne načine djeluju jedni na druge. Čovjek ih je prilagođavao i uključivao u svoj život, učio od njih, hranio se njima, lovio s njima, pripitomljavao ih. 

Ove će školske godine godišnja tema biti „Životinje“. Ponajprije kroz nastavne sadržaje u sklopu predmeta Priroda i društvo, Priroda i Biologija, ali i u sklopu svih drugih predmeta i izvannastavnih aktivnosti koje se provode u školi, naši će učenici zakoračiti u čudesan svijet životinja i otkrivati tajne jednog ogromnog carstva. Životinjsko carstvo se dijeli na različite podskupine, a prirodna znanost koja se bavi životinjama naziva se zoologija. Naši će učenici pritom osvijestiti važnost činjenice da živimo u jednome svijetu gdje se svatko broji. Kako se vremena mijenjaju, mijenjaju se i naši stavovi. No, nikad ne bismo trebali zaboraviti da i životinje imaju osjećaje i da ih moramo zaštititi. 

Tijekom školske godine već se tradicionalno organizira izvanučionična nastava u Zoološkom vrtu. U ponudi su programi usklađeni s nastavnim planom i programom koji će učenicima pružiti učenje gradiva na zabavan način, ali i programi za one koji se žele zabaviti i naučiti zanimljivosti iz prirodnog svijeta. Osnovni program na zanimljiv način uvodi djecu u sistematiku životinja te uz pomoć računalne prezentacije i raznih preparata objašnjava osnovne značajke beskralješnjaka i kralješnjaka. Uče što to ugrožava životinje, kako im pomoći i kolika je kazna za uznemiravanje ugroženih životinja. U posebnim programima učenici upoznaju osnovna obilježja različitih životinjskih skupina, uče o različitim staništima te upoznaju razlike između ugroženih i zaštićenih životinja. 

  

U prošlosti su ljudi životinje koristili isključivo u lovu ili kao hranu. Pripitomljavanje divljih životinja, kao i razvoj civilizacije, s vremenom je dovelo do toga da životinje postanu ravnopravni članovi obitelji odnosno kućni ljubimci. Djeca u interakciji s kućnim ljubimcem uče razumjeti potrebe i osjećaje životinja, ali i ljudskih bića, i to od najranije dobi. Kućni ljubimci uče djecu kako se treba brinuti o drugome, voljeti ga i paziti. U društvu ljubimaca razvija se empatija i skrb za druge, kao i osjećaj odgovornosti. Razvija se svijest o tome da treba dijeliti i suosjećati s drugima. Djelovanje kućnih ljubimaca posebno je vidljivo kod djece s posebnim potrebama, bilo da imaju kućne ljubimce ili su uključena u terapiju koja uključuje rad uz životinje. Kod djece s poremećajima u ponašanju ili učenju kućni ljubimci mogu djelovati na smanjenje stresa, poboljšanje ponašanja i koncentracije te povećanje samopoštovanja.  

Zbog svega navedenog odlučeno je da će godišnja tema za školsku godinu 2017./2018. biti „Životinje“.  

O načinu obilježavanja dana škole odlučit će članovi Učiteljskog vijeća uz dogovor s članovima Vijeća roditelja. 

Nositelji projetka: učitelji RN, učitelji predmetne nastave i razrednici, stručna služba škole i ravnateljica




Društvene mreže škole

 

PLAY ATTENTION

RASPORED ZVONA

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Oglasna ploča
KORISNE POVEZNICE

CMS za škole logo
Osnovna škola Izidora Kršnjavoga / Kršnjavoga broj 2, HR-10000 Zagreb / os-ikrsnjavi-zg.skole.hr / ured@os-ikrsnjavi-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju