2020-03-14 17:40:12

2. RAZRED U RUŽIČASTOM TONU

Zadnja srijeda u veljači obilježava se kao Dan ružičastih majica, poznatiji kao Pink Shirt Day - Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja. 26. veljače 2020. primjereno smo obilježili taj dan u produženom boravku. Svi smo odjenuli ružičaste majice. Učenici su izradili i ružičasti nakit.

 

Razgovarali smo o različitim vrstama ponašanja – poželjnog i neprihvatljivog. Zaključili smo da trebamo poštivati jedni druge.

Potom smo ilustrirali različite socijalne situacije i pisali poruke te smo uredili pano u predvorju škole.

Naglasili smo da je važno uljudno se ponašati i biti obzirni prema drugima te dobro promisliti kako naša djela utječu na druge ljude. Navodili smo prednosti lijepog ponašanja.

 

 

 

  

  

 

 

  

 

 

Odlučili smo razvijati socijalne vještine kroz brojne aktivnosti. Svakodnevno se kroz ciljane igre učimo međusobno poštivati, uvažavati i lijepo komunicirati. Pri tome razvijamo verbalno i neverbalno izražavanje i potičemo povezivanje naše zajednice. Kontinuirano čitamo edukativne knjige. Uz knjigu Mladena Kušeca „Svi smo različiti“ prisjetili smo se kako je svaka osoba vrijedna i dobrodošla i da podjele u zajednici nisu dobre. Učenici su glumili životne situacije vezane uz navedenu temu. Pravila lijepog ponašanja u svakodnevnim situacijama proučavali smo čitajući knjige: Kako se lijepo ponašati!, Prvo ti, onda ja!, Bontončić ili kako svima biti prijatelj. Proučavali smo i knjigu o dječjim pravima „Najljepše je biti dijete“ Dubravke Maleš i Ivanke Stričević. Iako smo naglašavali važnost lijepog  ponašanja i susretljivosti, prisjetili smo se da uvijek moramo biti i oprezni, osobito kad se radi o nepoznatim ljudima. Pročitali smo priču o sigurnosti Stevea Smallmana „Tko je dobar, a tko ne, Crvenkapice?“ Nakon slušanja ove poučne priče, učenici su ju preoblikovali u igrokaz, međusobno podijelili uloge te je prikazali svojim vršnjacima.

Obilježili smo i Svjetski dan komplimenata (1. ožujka) te odigrali igru „Jedan kompliment za svakoga“. Uz aktivnosti ljubaznog ponašanja poticali smo toleranciju i ugodno ozračje.

 

 

Učenici su ilustrirali primjere u kojima su dobili ili dali kompliment.

 

 

 

Učenici su naučili što znači izraz gledati kroz ružičaste naočale. Opisivali su iste osobe, predmete i događaje zamišljajući da ih gledaju kroz sive pa kroz ružičaste naočale. Puno je ljepše bilo kad smo svijet gledali optimistično.

Na likovnoj radionici učenici su miješanjem crvene i bijele tempere stvarali tonove ružičaste boje.

 

Uslijedila je radionica na kojoj su učenici pokazali svoju kreativnost. Iz papira oslikanog ružičastim tonovima izrezivali su slobodne i geometrijske oblike kojima su prikazali odabrane pojmove kojima smo se bavili proteklih tjedana: Igra, Obiteljska sreća, Prijateljstvo, Ljubav, Moj topli dom, Prihvaćen sam! Oprezno s nepoznatima! Ja sam sretno dijete! Molim, malo tiše! Želim mir! Svađa me rastužuje. Ruganje je neprihvatljivo. Strah me kad se ljutiš. Pozdravi me osmijehom!

 

 

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola Izidora Kršnjavoga Zagreb